intro
 novinky
 projekt
 download
 o nás
 
 kniha hostů

 

Novinky


Rabbitin.exe !


21.7.07

Je to tady, drazí. Místo posílání novinek z vývoje se vyvíjelo a dovyvinulo. Po řešení hlubokého dilemata, zda celou hru překopat do komplet nového engineu, nebo ji dotáhnout v současné podobě, bylo rozhodnuto. Pro nedočkavé rozhodně pozitivněji Rabbitin je ke stažení. Nezbývá než popřát dobrou zábavu!



1.10.06

Tak a je to venku. Důvod, proč frekvence aktualizace novinek z vývoje Bezzemí toliko klesla tkvěl ve faktu, že jsem celou tu dobu naše úsilí upírali do vývoje jiné hry. Jemnuje se Faux Pa a představuje příběhově logický hybrid Quadraxu (styl průchodu levely) a Fish fillets (rozdílné schopnosti postav), v němž se zhostíte role rebelantského anděla Thril a vyměklého pekelníka Lucia, které musíte úspěšně provést 24 levely až do jejich místa zaslíbeného. Koho by zajímal příběh hry podrobněji, může si přečíst novelu ZDE.
Screenshoty ze hry: hlavní menu - položka nastavení část novely - obrazovka před levelem XII svět I. - labyrint svět II. - peklo svět III. - vrcholek kalderu svět IV. - zapomenuté město u řeky Ohře


17.09.06

Nevím jestli to úplně patří do novinek z vývoje, ale nevěděl jsem, kam to zařadit, takže! Darion nám poslal fanouškovské video o Bezzemí, dá se říci takový "teaser", tak se o něj s vámi cheme podělit. Soubor ve formátu wmv je zazipovaný. Stahuje zde!

25.06.06 Jen zběžně.. Aby se neřeklo, že práce na Bezzemí snad stojí, přináším letmý screenshot Mardoty. ZDE

HOTOVO JE ZHRUBA 70%



12.08.06 No, pár měsíců je za námi a s tvorbou se opět hnulo.. Za tu dobu byl kompletně přeprogramován systém výpočtů v bojích se střelnými zbraněmi. (celkově se zjednodušil a zefektivnil) nabylo pár dalších textů, zrealizovaly se dva questy ve Tvrzi ahlavně jsem se přemohl a do hry přidělal neuvěřitelných 10 nových střelných zbraní.. A teď ve vícucu:
  * Dva naprogramované questy v Tvrzi
  * 10 nových zbraní
  * Přepracovány výpočty v bojích se střelnými zbraněmi
  * Odlazeno asi 50 bojových bugů... :)



   Stále mě čeká to dokončení Tvrze, dokončení Krytu a začátek práce na Mardotě. Prokopa dokreslení vnitřku Krytu a nové ztvárnění objektů do Mardoty. Petr chce přeprogramovat detekce, ale nikdo mu v tom nevěří.. nadchází prázdniny, takže se s hrou pravděpodobně docela hne..

HOTOVO JE ZHRUBA 68%



24.04.06 Tak a po měsíci tu máme další novinky z vývoje.. Všechen nový materiál se vesměs zpatlal za poslední týden i tak je toho ale docela dost. Takže:
  * Dva nově naprogramované rozhovory + tři nové zatím nepoužité navrch.
  * Zprovoznění části Tvrze
  * Dokreslení vnější a zčásti i vnitřní části krytu.
  * Přidán quest do lokace Závěje
  * Přepracováno intro + naanimováno
  * Pevně vyřešený konec plus několik design dokumentů k náhodným lokacím
  * Nakreslen raketoplnán na náhodnou lokaci a pár domů do Mardoty.



   Mě čeká dokončení Tvrze, dokončení Krytu a začátek práce na Mardotě. Prokopa dokreslení vnitřku Krytu a nové ztvárnění objektů do Mardoty. Petr už nic neslibuje..

HOTOVO JE ZHRUBA 66%



19.03.06 Vznikl další hudební motiv do pozadí, zprovoznil jsem kolize v Tvrzi, naprogramováno několik rozhovrů, plus tři nové připsány.


22.01.06 - 07.02.06 || nadtýdenní shrnutí |   Michal se k týdennímu shrnutí nějak neměl (jenom v hospodě, ale tam se to nepočítá), takže to opět připadlo ně mě.. Událo se toho relativně dost..
Takže:
  * Jeden nový + jeden naprogramovaný rozhovor
  * Dokresleny vnitřky tří budov
  * Slepena Tvrz
  * Nakreslena + naanimovaná postava "mnicha"
  * Přidána objekt knihy do inventáře
  * Zrealizován grafický výstup (již delší dobu běžícího) in-game času



  Momentálně mne čeká celková realizace Tvrze (dopisování rozhovorů, programování atd..), Prokop by se mohl konečně pustit do vnitřku Krytu, Petr slíbil zlepšení pathfindingu..

HOTOVO JE ZHRUBA 60%



28.01.06 Máme tu další aktualizaci: Jenda odbugoval boj a zprovoznil souboje pěstí, Petr naanimoval smrt prasete a Prokop dokreslil vnitřek věznice - náhled zde. Jo a ještě Jenda sehnal hudbu do pozadí...ale nechce nám říct kde;)

25.01.06 Projekt se nám pomalu, ale jistě žene dopředu...tentokrát zamakali Jenda s Petrem. Oba udělali po rozhovoru do Tvrze a Jenda ještě i další rozhovor a Prokop nakreslil další budovu do Tvrze.
Takže celkové resumé:
  * Jeden nový + 3 naprogramované rozhovory
  * Přikreslena nová budova k Tvrzi (věznice)
  * Načrtnut koncept + první tři scény z animace k Tvrzi
  * Přidány 3 animace smrti a monstrum (i s programem)

  Momentálně by měl Jenda pracovat na dokončení animace k Tvrzi, Prokop něco kreslit a Petr dopisovat nový rozhovor s kronikářem, ale pochybuju, že někdo něco dělá...;)

HOTOVO JE ZHRUBA 57%



21.01.06 Takže, blíží se nám týdenní shrnutí a ještě jsem sem tenhle týden nic nenapsal...No, ono toho nebylo moc s čím se hnulo. Jediné o čem vím je to, že Petr udělal jeden rozhovor. Takže aby jste se zde nenudili, přidal jsem dva nové screenshoty. Akorát doufám, že už tu někde nebyly.. btw. cenu pro nejvetšího ožralu vyhrál tento týden Jenda, který byl v hospodě každý den...

16.01.06 Jenda připsal další rozhovor k periferii Tvrze, Prokop dokreslil vnitřek baru v Tvrzi, Petr dodělal lokaci říčního lidu.

15.01.06 Takže mám to tu plního ožralu vyhrál tento týden Jenda, který byl v hospodě každý den...

16.01.06 Jenda připsal další rozhovor k periferii Tvrze, Prokop dokreslil vnitřek baru v Tvrzi, Petr dodělal lokaci říčního lidu.

15.01.06 Takže mám to tu plně pod kontrolou. Budu se vás snažit informovat co nejčastěji o tom, jak se tento velmi nadějný projekt žene kupředu.



Starší "novinky" z vývoje (poslední z 05.01.2006)